100 lagen highlighter full face

 

thumbnail2

Gisteren heb ik een video opgenomen waarin ik 100 lagen met highlighter op mijn gezicht smeer. Ik ben een enorme liefhebber van highlighter, dus ik vond dit enorm grappig om eens een keertje te doen.

Sinds een aantal maanden worden er veel video’s gemaakt waarin meiden 100 lagen (100 layers of) foundation, mascara of lipstick op doen. Bij foundation ziet het er echt ontzettend smerig uit. Het lijkt wel een soort van behangplaksel wat je dan op je gezicht hebt. Bij highlighter ziet het er wat minder goor uit, maar je glimt wel als een diamant.

Dit is mijn versie van de challenge:

Wat vond je van deze video? PS: ben je al geabonneerd op mijn kanaal?

naomipaterr

 

10 thoughts on “100 lagen highlighter full face

Geef een reactie

