Pinkpop 2017 + Vlog

EC1A3BF4-11BD-49CC-89EA-48C283B22E1C

Ik ben op zaterdag 3 juni voor het eerst naar Pinkpop geweest met Noa en Floor. We hebben artiesten als Chef’special, James TW, Garrix en Bieber live gezien. Het publiek deed heel goed mee en het was super tof om eens meegemaakt te hebben. Volgend jaar ga ik absoluut weer naar Pinkpop.

We baalden achteraf wel heel erg dat we niet een heel weekend gingen, omdat Greenday en The Imagine Dragons op zondag kwamen. Ik ben zelf heel erg fan van Greenday, dus ik vond het wel erg jammer. Maar de zaterdag was ook ontzettend gaaf. We hebben heel veel gezongen en veel foto’s gemaakt.

44B91B78-77CE-4FBD-9F04-3606AC11E719

James TW begon de dag met een geweldig akoestisch optreden. Hierna stonden wij vooraan bij Chef’Special. Dit was echt een feestje. Live zongen ze erg goed en ze konden het hele publiek entertainen met hun swingende nummers. Ik was al een fan van Chef’Special, maar na dit optreden ben ik een nog grotere fan geworden. Na Chef’special kwam Kensington. Hier ben ik zelf niet een hele grote fan van en Noa en Floor ook niet. Zij zijn enorme Beliebers. Wij ging dus tijdens het optreden van Kensington in de rij staan voor Justin Bieber. Zij wilden enorm graag vooraan, dus ik ben met hen mee gegaan. Ondanks dat ik niet zijn grootste fan ben leek het mij wel tof om vooraan te staan en nummers als “Love Yourself” en “Cold water” zou ik toch wel helemaal kunnen meezingen.

We hebben ongeveer 2 uur in een vreselijk drukke, hete, stinkende rij gestaan met een aantal bewakers er tussen. Ik leek wel gek. Een niet-Belieber tussen allemaal schreeuwende Beliebers. Toch was het enorm grappig om eens meegemaakt te hebben.

Na 2 uur in de rij te hebben gestaan konden we eindelijk een plek zoeken voor het podium. Helaas stonden wij niet helemaal vooraan, maar we konden het wel super goed zien. Voor dat het optreden begon ging het ineens kei en kei hard regenen. Wij hadden gelukkig alle 3 een regencape mee, dus we hebben de rest van het optreden gedanst in regenkleding. En natuurlijk kon ons camera ook hier niet in ons tas blijven.

C383AD87-100C-405E-9340-8789F6801398

Het optreden zelf vond ik minder goed dan ik had verwacht. Maar goed, dat is dan mijn mening. Ik ben meer van artiesten als Michael Jackson, Queen, The Red Hot Chili Peppers en The Arctic Monkeys. Het was wel geweldig om te zien hoe sommige meisjes gewoon moesten huilen omdat zij hun idool voor de eerste keer zagen.

Na Bieber kwam Martin Garrix het podium op. Dit vond ik na Chef’Special het aller beste optreden van deze dag. Er zat zoveel sfeer in de nummers en iedereen ging helemaal uit z’n dak. Erg grappig om te zien dat 60 plussers ook luidruchtig meededen en zelfs alle nummers mee konden zingen.

Rond kwart over 1 s’nachts vertrok onze bus weer richting Zwolle en we kwamen rond half 5 aan. Het was een hele lang dag, maar ik wil volgend jaar zonder twijfel weer naar Pinkpop. En dan het liefst het hele weekend, zodat ik alle andere artiesten ook live kan zien. Tijdens deze dag heb ik ook nog een vlog gemaakt. Ben je benieuwd? Kijk dan vooral naar deze sfeerbeelden:

 

naomipaterr

8 thoughts on “Pinkpop 2017 + Vlog

Geef een reactie

