De swimsuit is weer helemaal hot!

Processed with VSCO with j5 preset

Sinds een weekje ben ik me aan het oriënteren voor een nieuwe bikini of een nieuw badpak. Tot mijn verbazing zag ik in bijna alle winkels weer badpakken liggen. Het is al weer een aantal jaren geleden dat de badpak veel te zien was, maar nu is “de swimsuit” weer helemaal hot.

Naast de badpak heeft de high waist bikini ook een enorme come back gemaakt. And I love it! Er zijn veel sites die badkleding verkopen, maar je kan natuurlijk ook eventjes naar de winkel gaan. Het voordeel van naar de winkel toe gaan is natuurlijk dat je de badkleding goed kan passen. Als je het via internet besteld heb je altijd kans dat het broekje of het topje niet past.

Ik ben via internet op zoek gegaan naar een aantal toffe swimsuits en bikini’s. Ik heb de linkjes van de items erbij gezet.

styleswimwear1w21ss17_5_0

Halter swimsuit: 25 (Monki) 

1391748617bf7b0db4f5f3cb228c5ff7

Highwaist bikini top€18 (Monki)

Broekje: €12 (Monki)

4b89548bc2a1d19914cc638df402c020

Top:  €32,99 (Hunkemöller)

Broekje€18 (Hunkemöller)

5802312512_2_6_2

Badpak met bloemenprint: €19,99 (Pull and Bear)

hoihoi

Tropical bikini top:  €15,00 (Forever21)

Bikini broekje:  €16,00 (Forever21)

halo123

Bikini top : €18,00 (Forever21)

Bikini broekje€15,00 (Forever21)

Dit waren een aantal die mij opvielen, maar er zijn er nog veel meer die super gaaf zijn. Ben jij ook zo’n grote fan geworden van de swimsuit en de high waist bikini?

 

 

naomipaterr

 

11 thoughts on “De swimsuit is weer helemaal hot!

  1. Ik vind erg moeilijk bikini’s, dus ik ben meestal al gewoon blij als er eentje me past, haha! De uitgekozen badpakken geven me een ander positiever beeld van swim suits dan ik had! Ze zien er erg mooi uit! Wie weet is het een betere oplossing dan oneindig bikini’s passen 🙂

    Liked by 1 persoon

    1. Echt he! Dat heb ik ook! Dankjewel! Jaaa dat zou zomaar kunnen! Het enige nadeel van een badpak is dat je niet bruin word op je buik en dat het met 30 graden erg warm kan zijn.. 😬 Maar ja, voor de afwisseling is het super tof!

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

