Happy Blog Anniversary!

0fdf03ee8e09837849b98669b7cf07d5

Mijn blog bestaat vandaag 1 jaar !! Op 15 april in 2016 besloot ik om een eigen blog te beginnen. Het idee om een een eigen blog te hebben leek mij al een langere tijd leuk, maar het duurde even voordat ik de eerste stap zette. Nu bestaat mijn blog al weer 1 jaar. Wat gaat de tijd toch snel!

Ik heb in dit jaar ontzettend veel geleerd door het bloggen. Ik heb beter leren schrijven, ik heb veel lieve mensen leren kennen en ik heb er enorm veel plezier in gehad. Ik had nooit gedacht dat ik het bloggen zou leuk zou vinden. Nu zou ik mijn leven zonder een blog niet kunnen voorstellen.

Dit was mijn eerste blogpost op 18 april.

Ik ben erg blij met mijn blog op dit moment en ik hoop dat ik de komende jaren met net zoveel plezier blogberichten schrijf. Ik wil jullie ook heel erg bedankt voor het volgen van mijn blog en het achter laten van de lieve reacties. Ik heb super veel zin in het komende blogjaar.

Liefs,

 

naomipaterr

 

24 thoughts on “Happy Blog Anniversary!

Geef een reactie

