Outfit of today #3

Processed with VSCO with hb1 preset

Zoals velen van jullie misschien al weten ben ik dol op alles wat met fashion en styling te maken heeft. Het is natuurlijk niet voor niets dat ik een mode&beautyblog heb, daarom laat ik vandaag weer mijn OOTD zien.

 

Processed with VSCO with hb1 preset

Choker: Aliepress (€0,94)

T-shirtje: Primark (€8,00)

Processed with VSCO with hb1 preset

Hoedje: Berhska (Dit hoedje heb ik vorig jaar gekocht, dus de exacte prijs weet ik niet meer).

Broek: Pull and Bear (€12,00)

Schoenen: Fila (€60)

naomipaterr

 

19 thoughts on “Outfit of today #3

Geef een reactie

