Dagje Scheveningen & Den Haag #photodiary

Processed with VSCO with hb2 preset

Donderdag was ik vrij van school dus toen ben ik met een vriendin met de trein naar Scheveningen geweest. Dankzij het gratis OV hoefden we gelukkig geen reisgeld te betalen. Ik heb deze dag veel foto’s gemaakt, dus het lijkt mij leuk om deze te laten zien.

Toen we met de tram aankwamen in Scheveningen ging we eerst een broodje eten bij een strandpaviljoen.

2FA3DCDC-19A2-4A5F-B59C-E8B66EC971E3

Bij het strand van Scheveningen staat een enorm reuzenrad, dus wij wilden daar graag een keertje in. Zo gezegd zo gedaan. Het ritje van 10 minuten kostte helaas wel 9 euro per persoon, maar voor een keertje is het wel te doen (en het is natuurlijk super leuk om tijdens de rit foto’s te maken).

DSC_5682

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with b1 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Toen we weer op het strand aankwamen zagen we een man met 3 papegaaien. Ik vind die vogels altijd zo mooi, dus ik liep naar de man toe om een foto van de papegaaien te maken. Toen ineens zette die man een papegaai op mijn rug en op die van Floor. Wel grappig om eens mee te maken. Die van mij was alleen wel erg ondeugend. Hij wilde steeds in mijn zonnebril bijten en pakte mijn haar.

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

8B0703E5-01DC-4E6B-BE69-854B82B1C05B

89B088E9-7001-43C9-8CE2-EC9A4404B045

Tot slot zijn we ook nog gezellig Den Haag in geweest en hebben we ook nog gewinkeld bij onder andere de Primark en de Lush.

Processed with VSCO with hb2 preset

Zo, dat waren weer een heleboel foto’s. Ik heb er nog veel meer, maar dat ga ik jullie niet aan doen.

ADIOSSS

naomipaterr

 

 

6 thoughts on “Dagje Scheveningen & Den Haag #photodiary

Geef een reactie

