Mijn avondroutine 2017 + producten die ik gebruik

Processed with VSCO with hb2 preset

Vandaag heb ik een video opgenomen waarin ik mijn avondroutine aan jullie laat zien. Het masker doe ik natuurlijk niet elke avond op, maar de rest van de reinigingsproducten gebruik ik wel iedere avond.

Ik wilde deze video al een langere tijd opnemen, maar het was er steeds niet van gekomen. Naast deze routine heb ik ook al eerder een morning routine opgenomen die je hier kunt bekijken:

 

Veel liefs,

naomipaterr

 

 

 

7 thoughts on “Mijn avondroutine 2017 + producten die ik gebruik

Geef een reactie

