Jamaica #bucketlist

Nothing beats a little splash of water + that Jamaica coastline.:

OOOOOH jongens ik heb zo ontzettend veel zin in de zomer. Ik keek zo net op Pinterest en ik zag allemaal foto’s voorbijkomen van mooie eilanden, dus ik dacht meteen hier maak ik een blogpost over. Iedereen heeft wel steden of landen waar die graag eens heen zou willen gaan. Ik weet zeker dat jij ook tenminste een land op je bucketlist hebt staan. Een van de eilanden die op mijn bucketlist staat is Jamaica.

Het eiland Jamaica ligt in de Caribische Zee dicht bij Cuba en Hispaniola. Jamaica is een eiland dat afhankelijk is van het toerisme, de visserij en landbouw.

Kaart van Jamaica:

De hoofdstad van het eiland is Kingston. Dit is de stad waar reggae legende Bob Marley is opgegroeid met zijn moeder. Het huis waar hij gewoond heeft is nu ingericht als museum dat geheel gaat over deze artiest.

Ocho Rios, Jamaica | Kingston City Tour & Bob Marley Museum:

Montego Bay is bij de toeristen erg geliefd door de mooie witte stranden, de zee en de gezellige restaurantjes.

Montego Bay, Jamaica:

Dolphin Cove is de plek waar je kunt zwemmen met dolfijnen. Je mag de dolfijnen vasthouden, voeren en aaien. En er zijn veel meer activiteiten te doen zoals: snorkelprogramma’s, een haaienshow en je kunt zelfs gaan varen met een glazenbodem kajak. Hoe vet is dat!

Dolphin Cove, Jamaica/ where we swam with these dolphins.  It was one of the most awesome days ever.:

Zo te zien is er echt ontzettend veel te beleven op Jamaica. Ik zou er later echt eens naar toe willen om te genieten van de zee, de cultuur, zwemmen met dolfijnen, maar vooral om heel veel foto’s te maken. Hier zijn nog een aantal kiekjes die ik heb gevonden via Pinterest:

Paradise found in Jamaica || When in Jamaica, do as the locals do. Lay back, relax, and let the good vibes roll.:

Nothing beats a little splash of water + that Jamaica coastline.:

Jamaica, Caribbean. Want to know more about Jamaica? Head to theculturetrip.com and check out our page, you'll find everything you need.:

White River, Ocho Rios, Jamaica I have already been here, but I loveee it!!:

Tensing Pen, Negril, Jamaica:

Jamaica | Experience magnificent hidden rainforests and lush foliage on your adventure across the entire Jamaican landscape.:

Wherever we go, we find surf || Learning the Jamaica way:

Hues of blues || Jamaica, we love you.:

Explore with a map & camera in one hand, and a coffee in the other!:

Na al deze geweldige foto’s heb ik echt te veel zin gekregen in de zomer. Later wil ik ook echt veel gaan reizen en leren van de verschillende culturen. Ben jij wel eens in Jamaica geweest of zou je er ook een keer heen willen?

Ps: Lijkt het je leuk als ik vaker ga bloggen over mooie bestemmingen in de wereld?

knipsel

 

 

18 thoughts on “Jamaica #bucketlist

Geef een reactie

