Review Ziaja producten

dsc_5547

Vandaag ga ik beauty producten reviewen van het Poolse cosmetica merk Ziaja. Ik mocht 3 producten uitkiezen om te reviewen. Ik heb gekozen voor de slim bodyscrub, een natuurlijk olijf haarmasker en een verzorgend klei masker.

Ziaja ‘focus on skin’ is van oorsprong een Pools familie bedrijf dat al 27 jaar bestaat. Het is een van de grootste en modernste cosmetica merken in Polen geworden. Ziaja heeft een breed assortiment aan huid en haarverzorgings producten. De producten van Ziaja zijn gebaseerd op natuurlijk ingrediënten en niet getest op dieren.

Olijf haarmasker (2,99):

Het eerst product wat ik heb gebruikt voor mijn haar tijdens het douchten is het olijf haarmasker. Ik heb dit product gekozen, omdat mijn haar de neiging heeft om te gaan pluizen tijdens het winterse weer in ons kikkerlandje. Dit masker bevat olijfolie en provitamine B5. Het zorgt er voor dat je haar weer soepel en glanzend word.

Mijn voordelen:

  • Het haarmasker heeft een frisse geur
  • Je haar is na gebruik makkelijk doorkambaar
  • Je haar glanst meer dan normaal na gebruik.

Nadelen:

  • Je moet veel van het product gebruiken, voordat je echt voelt dat het in je haar zit.

DSC_5542.JPG

Verzorgend klei masker (4,99):

Ik heb geen vette huid, dus ik heb gekozen voor dit gezichtsmasker voor de normale huid/droge huid.  Dit masker vernieuwd je bovenste huidlaag (opperhuid) en verzacht de huid.

Mijn voordelen:

  • Het masker is dun, dus je kunt het makkelijk uitsmeren
  • Het masker word niet hard
  • Het heeft een neutrale geur
  • Makkelijk te verwijderen met lauw water
  • Je huid word heel zacht en egaal

Nadelen heb ik niet met betrekking tot dit masker. Het is fijn om dit masker aan te brengen en ik kreeg er een hele zachte huid door.

dsc_5546

Slim body scrub (5,19):

Tegen onzuiverheden op je gezicht/rug is het aan te raden om af en toe je lichaam te scrubben. Dit zorgt er voor dat je opperhuid vernieuwd en dat je alle onzuiverheden/vuiltjes weghaalt.

Toen ik deze scrub gebruikte merkte ik dat de korrels erg grof zijn, dit vind ik dan ook een nadeel omdat je huid er geïrriteerd door kan raken.

Mijn voordelen:

  • Het heeft een frisse, zomerse geur
  • De body scrub reinigt de huid heel grondig
  • Je huid word lekker zacht

Nadelen:

  • De korrels vind ik te grof
  • Op de verpakking staat dat het een anti-cellulite werking heeft, maar helaas merk ik zelf geen verschil.

dsc_5543

Dit waren de reviews van de 3 producten van het merk Ziaja. Er zijn veel voordelen aan deze producten, maar ik heb ook wel een aantal nadelen ondervonden. Wat ik fijn vind aan deze producten is dat ze op een natuurlijke basis zijn gemaakt en niet getest zijn op dieren.

Als je benieuwd bent geworden naar deze producten zou je er een gezellig dagje van kunnen maken in Den Haag, want daar zit een vestiging van dit Poolse bedrijf. Als je geen tijd hebt of geen zin hebt om helemaal naar Den Haag te reizen kun je deze producten natuurlijk ook bestellen op de website.

knipsel

 

5 thoughts on “Review Ziaja producten

Geef een reactie

