Trend gespot: de fishnet panty

insta: nareilly01 pinteres: nicolereilly01:

De fishnet panty is weer terug van weggeweest. Al een aantal weken zie ik deze trend weer voorbij komen op blogs, Instagram, op straat en in de winkels. Ik heb er zelf nog eentje van een aantal jaren geleden, die ik ooit heb ik gekocht in een tweedehands winkeltje. Ik heb hem nooit aangehad, omdat ik het er altijd een beetje overdressed uit vond zien.

Bij een rokje of jurkje moet je met deze trend oppassen, want dan kan het ook overdressed overkomen. Je moet het op de juiste manier combineren met een stoer shirt of stoere sieraden. Wat ik bijvoorbeeld heel erg tof vind is dat als je deze trend combineert met een stoere gatenbroek en sneakers.

pinterest: @mylittlejourney | tumblr: @toxicangel | twitter: @stef_giordano | ig: @stefgphotography:

Shoes: tumblr high heels boots boots black boots pointed boots tights fishnet tights net tights:

NEW STREET STYLE OUTFIT #howtochic #ootd #outfit:

Ripped knee jeans, fishnet tights and chunky boots | winter fashion | winter style | winter outfit | streetstyle:

J.W. Andserson bag + fishnet socks + block heels:

c172c352f5442cfb64da9a1929c35e52

image

Ik vind dit echt een hele gave trend op het gebied van fashion. Je kunt de fishnet trend met bijna alle outfits wel combineren. Je moet alleen wel oppassen dat het dus niet  ordinair word (combineren met kort jurkje + naaldhakken  + heel veel accessoires).

Wat vind jij van deze trend?

knipsel

 

8 thoughts on “Trend gespot: de fishnet panty

Geef een reactie

