Belgische chocolade proeven #AWESOMECHOCOLATE

dsc_5392

Eergisteren heb ik van “AWESOME chocolate” een super leuk en lekker pakketje ontvangen met verschillende Belgische chocolade soorten. In mijn blogpost over mijn voornemens voor 2017 vertelde ik dat ik minder chocolade wilde eten, maar deze chocolade kon ik niet laten staan. 

AWESOME staat voor heerlijke chocolade met verschillende soorten smaken. Je kan de chocolade kopen in de Albert Heijn. Ik heb ze stuk voor stuk geproefd en ze waren echt super lekker. In dit filmpje geef ik mijn mening over de verschillende soorten chocolade.

dsc_5394

Ben jij na aanleiding van deze video ook benieuwd geworden naar deze chocola?

knipsel

 

 

4 thoughts on “Belgische chocolade proeven #AWESOMECHOCOLATE

Geef een reactie

