De winter in Nederland + filmpje

mijnthumbnail

Het valt mij elk jaar weer op dat we nauwelijks een echte winter hebben. We kunnen nooit meer schaatsen en er is geen sneeuw meer. Ik vind het echt jammer, want een echte winter kan zo gezellig zijn.

Ik ben zelf een enorme schaatsliefhebber en daarom ga ik donderdag met mijn vader en Carmen (zusje) schaatsen bij een kunstijsbaan in de open lucht (dat dan weer wel).

Ik kon vannacht moeilijk in slaap komen en ik vond het zinloos om niks te doen, dus toen ging ik ideeën bedenken voor een Youtube video. Al snel kwam ik bij het idee om een video te maken over de barre winters in Nederland.

Dit is het resultaat:

Wat vind jij van de winters in Nederland? Houd jij ook zo van schaatsen of zit je liever thuis op de bank met een kop warme chocolade melk?

PS: Ben je al geabonneerd op mijn Youtube kanaal? 😉

knipsel

 

2 thoughts on “De winter in Nederland + filmpje

Geef een reactie

