Geen nagels meer bijten in 2017 #goeievoornemens

large-6

Naomi, stop nou eens met nagelsbijten. Ik hoor het anderen wekelijks zeggen en zelf irriteer ik mij er ook mateloos aan. Een goed voornemen voor 2017 zou dan ook zijn : stoppen met het bijten van nagels. Elk jaar zijn er weer mensen die goeie voornemens hebben, maar vaak word het vergeten of word er niet meer aangedacht. Het leek mij leuk om mijn goeie voornemens aan jullie te vertellen. Wat zijn jouw goeie voornemens?

  1. Nou, een duidelijke nummer 1 is  voor mij het stoppen met nagelsbijten. Ik bijt al nagels zolang als ik me kan herinneren. Velletjes pulk ik ook heel veel en mijn nagels zien er gewoon echt niet uit. Ik wil er echt mee stoppen, maar het is zo lastig omdat ik het mijn hele leven al doe.
  2. Meer sporten en bewegen. Ik ben soms echt een ontzettend lui persoon en ik vind andere dingen altijd belangrijker dan naar de sportschool gaan. Ik ga bijvoorbeeld liever een uurtje gitaarspelen en zingen, dan een uur zwoegen en zweten in de sportschool. Mijn voornemen voor 2017 is om elke week minimaal 1 keer te sporten en als het lukt 2 keer.
  3. Ik wil actiever worden in bloggen en meer Youtube video’s gaan posten.
  4. Minder chocola eten (Ik eet standaard elke avond chocola).

Dit waren z’n beetje mijn goeie voornemens voor 2017. Ik hoop dat ik deze voornemens echt vol ga houden, want wat stellen goeie voornemens dan eigenlijk voor? 

Wat zijn jouw goeie voornemens?

knipsel

 

 

12 thoughts on “Geen nagels meer bijten in 2017 #goeievoornemens

  1. Wait, is nagels bijten met nagellak op niet heel onsmakelijk? Anders kun je misschien voor n tijdje glitter of zoiets erop doen wat je dan in je waffel krijgt, stopt t misschien. Over de chocola.. Daar zou ik me gewoon niet aan houden. Waarom zou je anders leven als je geen lol mag hebben?

    Liked by 1 persoon

    1. Nou ik bijt zelfs door de nagellak heen, dat is echt mijn probleem en het pulken van velletjes.. 😦 Hahaha, jaa daar heb je zeker gelijk in! Ik ben gister ook al weer begonnen met het eten van chocola =$

      Like

Geef een reactie

