Beautiful christmas trees

large-2

Jongens jongens jongens.. wat is het weer beschamend lang geleden dat ik een blogpost heb gepost. Ik weet niet hoe het komt maar ik vind steeds geen motivatie om te gaan bloggen vanwege school en werk. Bij deze wil ik weer verder gaan met het bloggen en proberen minimaal 1 artikel per week te publiceren.

Word jij ook al gek van de kerstmuziek op de radio of van de kerstgekken die elke dag een kersttrui dragen? Don’t worry, kerst is al bijna. Omdat het dus bijna kerst is en de kerststemming er bij de meesten al goed in zit ga ik vandaag nog even een aantal geweldige kerstbomen laten zien, die ik tegen ben gekomen op Pinterest.

8ca8c15e33d01de99ffbb04741bb038a

f43b81997fdb4679fd155da93d2e57f2

large

large-1

large-4

large-5

large

Wat een mooi versierde kerstbomen he! Ik geef toe sommige varianten zijn erg druk versierd, maar het ziet er ook wel weer gezellig uit! Wat vind jij van deze kerstbomen?

 

knipsel

 

12 thoughts on “Beautiful christmas trees

  1. Hoi Naomi!
    Ik snap je helemaal. Vandaag heb ik toevallig ook weer even een post ge-update. Dit kwam omdat ik in eens tijd had en tegelijker tijd ziek ben!! En soms moet je even keuzes maken…
    Kerst liedjes komen soms mijn oren nog niet uit. Vind het wel gezellig (zolang het maar niet continue achter elkaar dezelfde zijn)!
    Heel veel succes! X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

