Heatless curls (+ filmpje)

Processed with VSCO with b1 preset

Wat is het al weer lang geleden dat ik wat heb gepost op dit blog. Ik ben de laatste tijd veel bezig met mijn schoolblog en mijn Youtube kanaal, dus daarom besteed ik minder tijd aan dit blog. Ik wil dit echt weer meer gaan doen, want ik vind het altijd zo gezellig om jullie reacties te lezen en op jullie blogs te kijken.ย 

Vandaag heb ik een haar tutorial voor jullie met rietjes. Het is relatief simpel en je krijgt er enorme krullen door. Ik heb dit vaker voorbij zien komen op Youtube en het leek mij leuk om het zelf eens te proberen. Het resultaat is goed gelukt al zeg ik het zelf. Altijd als ik mensen op straat zie lopen met zoveel krullen ben ik echt jaloers.

Wat heb je nodig?ย 

  • Elastiekjes/speltjes
  • Borstel/kam
  • Olie (Argan olie)
  • Rietjes

How?

  1. Je pakt een kleine pluk haar en je draait de pluk om een heel rietje heen, zodat je haar in de vorm van het rietje gaat staan.
  2. Pak een elastiekje en maak het uiteinde van het plukje vast aan het rietje, zodat het niet los gaat.
  3. Maak een stevige knoop in het rietje.

Processed with VSCO with hb1 preset

Wat vind jij van deze manier van krullen maken en heb je het al eens geprobeerd?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!

naam

17 thoughts on “Heatless curls (+ filmpje)

Geef een reactie

