OOTD #2

Processed with VSCO with hb2 preset

HI,

Vandaag waren we op bezoek bij mijn oom en tante op de camping. En ze stonden op een hele fotogenieke plek, dus ik dacht gelijk aan foto’s voor mijn blog. Carmen (mijn zusje) heeft deze foto’s gemaakt. 

Processed with VSCO with hb2 preset

Het shirtje dat ik aan heb komt van de Bershka & het skaters rokje heb ik bij de H&M gekocht.

2016-09-11 07.23.28 1.jpg

Tja.. wat ik hier doe geen idee. Zo heeft iedereen weer wat. 😉

2016-09-11 07.13.14 2.jpg

Dit was best een beetje kort, maar hopelijk inspireer ik jullie nog een beetje.

Adiossssss

naam

 

24 thoughts on “OOTD #2

Geef een reactie

