Mediaredactie blog

353

Hi,

Zoals sommigen van jullie misschien al weten ben ik bezig met het 1e leerjaar van de MBO opleiding mediaredactie op Landstede. Tijdens de opleiding ben je bezig met bloggen, nieuwsonderwerpen, fotografie, filmtechnieken & editen. 

Al deze onderwerpen spreken mij heel erg aan, daarom heb ik voor deze opleiding gekozen. We hebben nu vanuit onze opleiding een eigen blog gekregen, daar zetten we al onze schoolopdrachten op Naomi.landstede.media .

Lijkt het je interessant om de ontwikkelingen van mij en mijn opleiding te volgen? Neem dan zeker eens een kijkje op mijn persoonlijke schoolblog!

 

naam

 

13 thoughts on “Mediaredactie blog

Geef een reactie

