Back to school

96305bc7bad4ea98425ae9206c8c3d42

Hoi lezers,

De vakantie zit er helaas al weer op voor de meesten en het is dus tijd om weer naar school te gaan. Ik ga dit jaar beginnen met mediaredactie, omdat dat heel erg bij mij aansluit.

Ik heb 2 jaar geleden TL (Mavo) afgerond en heb daarna SAW (Sociaal Agogisch werk) een jaartje gedaan. In eerste instantie leek het mij een hele leuke opleiding, maar na een half jaar kwam ik er achter dat het toch niet iets was wat ik de rest van mijn leven zou willen doen. Ik was tijdens mijn opleiding veel bezig met bloggen, filmpjes maken en hield me veel meer bezig met media.

Aan het einde van het jaar heb ik er voor gekozen om een andere richting te kiezen, die meer bij mij past. Dit jaar (morgen) ga ik beginnen met “Mediaredactie” op Landstede in Zwolle. Ze zijn dit jaar gestart met deze opleiding, dus voor iedereen is het nog helemaal nieuw.

Je gaat bezig met het schrijven van nieuwsitems, bloggen, fotograferen & filmen. Ik heb ontzettend veel zin in de opleiding, omdat dit natuurlijk helemaal mijn ding is. Vanaf morgen hebben we de hele week introductie week om de klas te leren kennen. Ik kijk er heel erg naar uit en ben benieuwd hoe dit jaar gaat verlopen.

Wat voor een opleiding ga jij dit jaar doen of ben je al klaar met school?

 

naam

 

26 thoughts on “Back to school

      1. Oh ja! Ik bedoel 3e jaar voeding en dietetiek, daarvoor heb ik de opleidingen interieuradviseur gevolgd ook in Zwolle. Beetje verwarrend van mij haha

        Liked by 1 persoon

  1. Oooh wat leuk zeg! Ik heb er nog over gedacht om een soortgelijke opleiding te gaan doen op het cibap maar wist niet zeker of het wel wat voor mij was. Veel plezier met je nieuwe opleiding!

    Liked by 1 persoon

  2. Klinkt een toffe opleiding te zijn! Lukt het wat? Ik ben zelf veel geïnteresseerd in de media, fotografie, het schrijven, journalisme enz.. Ik twijfelde lang tussen het gaan verder studeren van fotografie of journalisme. Uiteindelijk koos ik ervoor om een blog te maken zodat ik deze twee kan toepassen, want wat de arbeidsmarkt betreft, is het voor deze twee moeilijk om een job te vinden. Ik ben nu in mijn laatste jaar secundair en ga volgend jaar verder studeren voor leerkracht lager onderwijs!

    Liked by 1 persoon

    1. Het is ook absoluut een super leuke en gevarieerde opleiding! We zijn heel veel bezig met het schrijven, foto’s maken en op dit moment met het onderwerp radio. Ooh echt waar? Ik heb van veel mensen gehoord dat er best veel banen zijn en dat er steeds meer bij komen met name met online websites, magazines, social media etc. Leuk dat je ook geïnteresseerd bent in deze onderwerpen. Oeeh leerkracht is ook een tof beroep! Veel succes met je studie! ✨❤

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

