Vakantie Bretagne 2016 + vlogs

DSC_3744

Hey lezers,

Het is al weer 2 weken geleden dat ik iets op mijn blog gepost heb. Ik heb namelijk 2 weken in Frankrijk gekampeerd.

De eerste dag gingen we logeren in Zeeland bij een tante van mijn vader, dat was weer heel erg gezellig. We hebben er heerlijk gegeten en s’avonds hebben we nog naar de zonsondergang in zouterlande gekeken (en natuurlijk foto’s gemaakt).

DSC_3415

We hebben op 3 verschillende campings gestaan. De 1e camping was in Normandiรซ, daar keken we uit over de zee.

DSC_3457

DSC_3535

Hierna gingen we naar een camping in Bretagne. Op deze camping waren hele mooie rotsen en helder blauw water, waar je in kon zwemmen.

DSC_3753

DSC_3713

DSC_3744

DSC_3888

Bij de laatste camping keken we ook prachtig uit over de zee. Wij boeken nooit van te voren, dus met alle campings hebben we echt geluk gehad.

DSC_3975

DSC_3969

Ik heb deze vakantie 3 vlogs gefilmd. De 1e staat nu online en de andere 2 komen later deze week online. Meer foto’s vind je op mijn facebook pagina & instagram!

 

Hoe was jullie vakantie?

 

naam

 

30 thoughts on “Vakantie Bretagne 2016 + vlogs

  1. Wat leuk! Die omgeving is echt heel gaaf, super mooi die stranden. En zo te zien had je ook heerlijk weer ๐Ÿ™‚ Ik ben ook net terug van vakanie. Ik ging last minute naar Luxemburg, en over 2 weekjes ga ik weer op vakantie maar dan naar Krakau (Polen).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

