Genomineerd!

Blogger-Recognition-Award-Debbie-in-Shape

Ik ben door LotteEsmee genomineerd voor de “Blogger Recogniton award” heel erg bedankt hiervoor!

De regels:

  • Schrijf een blogpost om je award te laten zien.
  • Bedankt de persoon die je heeft genomineerd
  • Geef een korte omschrijving van jou als blogger
  • Geef advies aan andere bloggers
  • Nomineer andere bloggers

Een omschrijving van mij als blogger:

Op 18 April dit jaar schreef ik mijn eerste blog-post, dat is nu ongeveer 3 maandjes geleden. Mijn droom was altijd al om een blog te beginnen, maar op dat moment hakte ik de knoop door en begon ik met het schrijven van mijn eerste blog-post. Ik schrijf artikelen over mode, beauty, trends, lifestyle en nog veel meer. Ik ben nog maar heel kort bezig, maar het voelt alsof ik het al jaren doe. Ik vind het geweldig om mijn creativiteit kwijt te kunnen in het bloggen en de artikelen van de andere bloggers te lezen.

Mijn advies voor andere bloggers:

Blijf altijd jezelf! En heb vooral plezier in het bloggen. Je doet het uiteindelijk omdat JIJ er gelukkig van word en omdat JIJ het wil.

De bloggers die ik nomineer:

dreahmsplash

Daniëlle

Liladybugs

Gefeliciteerd meiden & veel plezier! 🙂 x

 

naam

 

6 thoughts on “Genomineerd!

Geef een reactie

