Colored my hair!

IMG_20160718_221846

Hey lezers,

Ik zat al maanden met het idee om mijn haar donker bruin te verven, maar steeds kwam het er niet van of was ik bang dat ik spijt zou krijgen. Gister heb ik dan eindelijk mijn haar donker bruin laten verven.

Ik heb mijn haar laten verven bij YES! kappers in Zwolle. Het is een hele goedkope & kwalitatief goeie kapsalon. Ze zijn ongeveer 2 uur met mij bezig geweest, dus ze nemen wel echt de tijd voor je, dat is echt fijn.

Dit is het resultaat:

IMG_20160718_172501

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Zelf ben ik er ontzettend blij mee!

naam

 

41 thoughts on “Colored my hair!

Geef een reactie

