De bandana trend

41c762c4b91dd916f676e7b8ef941f40

Hey volgers,

Vandaag was ik in de stad en zag ik een aantal mensen lopen met een bandana en ik zag ze ook in een aantal sieraden winkels hangen, waaronder de Six. Een aantal jaren geleden zag je ze heel veel en nu beginnen ze weer een beetje een trend te worden. Ik vind het een hele gave trend, maar wel gewaagd.

 

Zelf zou ik het niet elke dag dragen, maar voor een strand dagje of een stedentrip vind ik het heel tof! Mijn moeder had toevallig nog een paar bandana’s, dus die mocht ik even gebruiken.

Processed with VSCO with a5 preset

Wat vinden jullie van deze trend?

 

naam

 

25 thoughts on “De bandana trend

      1. Oja en ik ben nu je youtube filmpjes aan het bekijken. Jeetje wat kan jij goed zingen. 😘 en je video’s zijn echt Mega leuk.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

