Genomineerd!

liebster-award1

Een paar dagen geleden werd ik door Mycupsofchocolate genomineerd voor de Liebster-Award, heel erg bedankt! 🙂 De Liebster award houdt in dat je beginnende bloggers leert kennen, doormiddel van zelfbedachte vragen.

Dit zijn de regeltjes van de Liebster Award:

  1. Bedank de blogger die jou heeft genomineerd (link blog).
  2. Beantwoord de vragen van die blogger.
  3. Nomineer andere bloggers (link blogs).
  4. Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  5. Maak een lijstje van ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.

Dit zijn de vragen die ze voor mij heeft bedacht:

  1. Waarom ben je begonnen met bloggen? Het leek me altijd al geweldig om te bloggen. Je kan zelf bepalen waarover je het wilt gaan hebben, je kan er passende foto’s bij maken etc. Ik vind het echt heel leuk dat ik gewoon mijn eigen ding kan doen en ik vind het ook super interessant om de blogs van anderen te lezen.
  2. Wat is je favoriete boek/serie/film? Ik lees nooit heel veel boeken, maar qua films vind ik toch de romantische films & natuurrampen films het allerleukst. San andreas vind ik een hele gave film, maar de Notebook & Save haven zijn ook geweldig!
  3. Wie is jouw grote voorbeeld? Hmm dit is een lastige! Ik heb niet echt een voorbeeld en denk hier ook nooit echt over na. Ik ben gewoon altijd mezelf en ik doe wat ik leuk vind om te doen.
  4. Wat doe je het liefste op een vrije dag? Een blog-post schrijven, Youtube filmpjes maken, zingen, shoppen, fotograferen en nog veel meer leuke dingen!
  5. Met wie zou jij voor 1 dag van leven willen ruilen? Met Beyonce. Een keer meemaken hoe het is als je ontzettend goed kan dansen, zingen en dat je heel veel geld hebt.
  6. Wat is jouw nr. 1 op jouw bucket-list? Heel veel gaan reizen later.
  7. Wat is je favoriete quote? Er zijn heel veel quotes die ik erg mooi vind, maar deze vond ik vorige week en past helemaal bij mij : “Set a goal that makes you want to jump out of bed in the morning”.
  8. Waar mogen ze jou voor wakker maken? Voor een dagje naar het strand.
  9. Wat is jouw Guilty pleasure? Italiaans eten
  10. Wat is de laatste leugen die jij verteld hebt? De laatste leugen.. dat is een lastige. Ik denk een smoesje op school/werk.

En ik nomineer:

Sharon sindio simpiri

Retromatte

gentillinne

Nikky

Jessica

Nu komen mijn 10 vragen voor jullie:

  1. Wat vind je het allerleukste aan bloggen?
  2. Hoelang blog je al?
  3. Wat zou je nog willen leren/bereiken op het gebied van een blog?
  4. Heb je een Youtube kanaal of zou je er ooit mee willen beginnen?
  5. Wat is je grootste blunder ooit?
  6. Heb je weleens samengewerkt met andere bloggers en/of bedrijven?
  7. Wat doet je veel in je vrije tijd?
  8. Ga je dit jaar op vakantie? En zo ja, waarheen?
  9. Wat wil je in de toekomst bereiken met je blog?
  10. Wat voor opleiding doe je nu of wil je gaan doen?

Heel veel succes!

 

naam

 

16 thoughts on “Genomineerd!

Geef een reactie

