11 redenen waarom de zomer geweldig is

62333885a5971951b4e509ade030cc68

De allerleukste en fijnste maanden van het jaar vind ik toch echt de zomerperiode. Iedereen is vrolijk, het is heerlijk warm weer en je kan je allerleukste kleding aan. Hier heb ik een paar redenen op een rij gezet waarom ik de zo erg van de zomer houd.

 

#1 Je kunt eindelijk weer buiten zitten

#2 De shortjes, jurkjes, slippers, bikini’s kun je weer uit te kast halen.

#3 Het is heel gek, maar iedereen is veel vrolijker en optimistischer ten opzichte van de winter.

#5 Buiten barbecueën

#6 terrasjes, terrasjes en nog eens terrasjes

#7 ijsjes eten

#8 Bruin worden

#9 Je haar word lichter

#10 Zwemmen in de zee/zwembad/een meer/rivier

#11 Vakantie

 

Kortom de zomer heeft ontzettend veel voordelen ten opzichte van de winter. In de winter leven mensen ook altijd toe naar de zomer. Waarom bestaat er eigenlijk een winter eigenlijk is niemand er heel erg blij mee. Het enige wat ik nog wel een beetje kan waarderen aan de winter, dat zijn de koude avonden waarbij je in een warme trui een serie/film aan het kijken bent met warme chocolade melk. 😉

Wat vind jij het allerleukste aan de zomer of houd je toch meer van de winter?

 

naam

 

20 thoughts on “11 redenen waarom de zomer geweldig is

  1. Ik ben echt dol op de zomer vanwege het lekkere weer en de heerlijke ijsjes en milkshakes, maar ik hou van de winter vanwege mijn verjaardag en vanwege de feestdagen. (dit jaar had het noorden van Nederland nog geluk in de winter met sneeuw)

    Liked by 1 persoon

  2. Een heleboel voordelen jaa! Ik vind vooral ijsjes, mooi weer, vrolijkheid, bloemen en alle typerende zomerse dingen leuk. Toch houd ik ook wel van panty’s, truien en het idee van chocolademelk (ook al lust ik dat niet) haha!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

