Een nieuwe kitten

13315317_975302285920456_977032828180946769_n

Hey volgers,

Sinds ongeveer een week hebben we er een nieuwe kitten bij haar naam is Lizzy. We hadden al 1 kater (Ollie) en mijn ouders wouden er eerst niet nog een kat bij, maar zaterdag kwamen mijn ouders in mijn kamer en zeiden ze ineens “We gaan zo een kitten ophalen”.

Ik kon helaas niet mee, want ik moest die ochtend werken. Mijn ouders en mijn zusje hebben Lizzy opgehaald bij een boerderij. Later kwamen we erachter, dat we Ollie ook bij die boerderij hadden weggehaald. Dus eigenlijk is Lizzy een achternichtje van Ollie.

Mijn zusje en ik waren natuurlijk heel erg blij dat we een nieuwe kitten kregen, want wij houden super veel van katten. Ze is nu al ongeveer 7,5 week oud. Ze is heel nieuwsgierig en ook heel stoer, want ze stapt gewoon op Ollie af. Er kwam gister een hond langs op de stoep en ze ging blazen, waardoor de hond heel erg schrok. Echt grappig, zo’n klein katje tegen een grote hond. We hebben haar de eerste dagen aan een lang touwtje, zodat ze kan wennen aan haar nieuwe omgeving en zodat ze niet wegloopt. Morgen gaan we proberen om haar los te laten lopen in onze tuin.

DSC_2155

DSC_2152-1

Houden jullie ook zo van katten? Of houden jullie meer van honden? Ik houd zelf heel erg van allebei. Later wil ik een hond en een kat. Ik weet niet of dat een goede combinatie is, maar we zullen zien!

 

naam

 

36 thoughts on “Een nieuwe kitten

      1. Ja, ik vind katten soms onvoorspelbaar, waarschijnlijk komt het ook omdat ik nooit katten heb gehad. Hihi indeed, katten zijn zo meer van ‘I’m the queen/king’ ofja dat wordt me toch wijsgemaakt met de vele internetfilmpjes 🙂 anyway – stil super cute! Veel plezier met het nieuwe leven in huis!

        Liked by 1 persoon

  1. Zo lief!! Veel plezier met Lizzy 🙂
    Honden en katten kunnen in principe best samen: even kijken of ze bij elkaar passen dus! Wat ik mensen vaak zag doen, is dat ze de hond en kat elkaar eerst laten ontmoeten. Dan merk je blijkbaar snel of het gaat werken of niet…
    xxx

    Liked by 1 persoon

  2. in de tussentijd is gebleken dat de combinatie ” hond en kat” prima werkt! Buddy en Lizzy kunnen goed met elkaar! 😀
    Ik moet toegeven dat ik echt een beetje een ‘crush’ op Lizzy heb gekregen en iedere x als een Justin Bieber fan naar buiten ren als ik haar over de schutting zie lopen om even te knuffelen met haar! haha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

