Outfit post

Processed with VSCO with hb2 preset

Hey volgers,

Vandaag heb ik een outfit-post voor jullie. Ik houd heel erg van broeken met gaten. In bijna alle broeken die ik heb zitten wel 1 of meerdere gaten.

Dit topje met franjes heb ik bij de H&M gekocht en de ketting heb ik vorig jaar bij de Six gekocht. Deze gatenbroek heb ik ook vorig jaar gekocht bij de New Yorker in Amsterdam. Ik gooi kleding eigenlijk nooit weg, alleen als het echt oud/versleten of te klein is. Ik combineer kledingstukken van een jaar geleden met kledingstukken die ik recent heb gekocht.

Processed with VSCO with hb2 preset

Processed with VSCO with hb2 preset

Deze pilotenbril heb ik bij de Hema gekocht en het T-shirtje dat ik draag heb ik bij de Bershka gekocht.

Processed with VSCO with hb2 preset

 

 

naam

40 thoughts on “Outfit post

  1. Leuke outfit! Heel stoer 🙂 Ik heb nog geen enkele broek met gaten erin, maar vind ze vaak wel erg leuk. Misschien maar eens voor op pad!
    Die laatste foto met je zonnebril is echt supergaaf trouwens!! Goals 😉
    Liefs xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

