Review Hema longer lasting lipstick

Processed with VSCO

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een review voor jullie over de Hema longer lasting lipstick. Ik houd zelf heel erg veel van lipstick en ik was al een hele tijd opzoek naar een matte budget-prove lipstick. Eindelijk heb ik er een gevonden en dat is de Hema longer lasting lipstick.

Processed with VSCO

Nummer 03 (3,50 euro)

Voordelen:

  • Het is een zomerse kleur
  • Het is een dekkende kleur
  • De kleur blijft er lang opzitten.

Nadelen:

  • Aan de binnenkant van je lippen gaat de lipstick er snel af.

Processed with VSCO

Nummer 08 (3,50 euro):

Voordelen:

  • Goed gepigmenteerd
  • De kleur blijft er lang op zitten
  • Warme kleur

Nadelen:

  • Snel korrelig
  • Aan de binnenkant van je lippen gaat de lipstick er snel af.

Tip: Gebruik deze lipstick in combinatie met de lipliner nummer 24, zodat het er wat strakker uit ziet. 🙂

Processed with VSCO

Dit was mijn review over de Hema longer lasting lipstick. Ik raad jullie deze lipstick zeker aan, omdat hij een hele mooie egale kleur heeft. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! 😉

naam

12 thoughts on “Review Hema longer lasting lipstick

  1. Mooi! Ben al erg lang op zoek naar een langhoudende lipstick, zelfs in de duurdere merken nog niet echt een langhoudende gevonden. Misschien probeer ik deze nu wel eens!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

