Lost sock memorial day

e0ca435adf33465474faa1455f0052a8

Hallo volgers,

De grote vraag van mij en heel veel andere mensen die ik ken is : Waar blijven toch altijd die sokken?  Je koopt een paar sokken, gooit ze in de was en daarna is er nog maar 1 van het paar sokken over. Heel gek vind ik zelf en ik snap ook niet waar ze naar toe gaan. Het lijkt wel een raadselachtige verdwijning.

Ik kwam een toepasselijk artikel tegen op de site daysoftheyear.com. Het is vandaag namelijk lost sock memorial day. De Amerikanen gaan op deze dag al hun verloren helften van sokken herdenken. In Amerika hebben ze voor elke dag in het jaar een gekke naam. Best wel typisch Amerika weer vind ik.

Maar waar gaan die sokken dan naartoe?

Mijn moeder vertelde me vanmiddag dat de sokken die je in de was gooit kunnen verdwijnen in de gleuf tussen de trommel en het element. De sok word dan in de afvoer gepompt en daardoor verdwijnen ze.

socks afbeelding

Hoe kun je het voorkomen?

Stop klein ondergoed zoals ondergoed en sokken in een waszak. Let er wel op dat je de zak goed sluit, want anders kunnen we weer van voor af aan beginnen met de sokken. Een goed moment om vandaag dus even stil te staan bij de verloren sokken. 😉

Ik hoop dat jullie dit een grappig artikel vonden om te lezen over de lost sock memorial day. Ik vond het zelf in ieder geval een grappig artikel om over te schrijven! 🙂

 

naam

 

2 thoughts on “Lost sock memorial day

Geef een reactie

