Plog (Photolog)

Processed with VSCO with hb2 preset

Hey allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een plog (photolog). In een plog laat je zien wat je de hele dag doet, doormiddel van foto’s. Het komt dus een beetje op hetzelfde neer als vloggen, maar ploggen is dus met foto’s.

Ik werd vanochtend rond een uurtje of 10 wakker en de zon scheen al heerlijk in mijn kamer. Ik word altijd zo vrolijk van dit zomerse lente weer. De zon heeft echt een positieve invloed op je. Wat ze ook wel is zeggen is dat de zon een positief stofje aanmaakt in je hersenen.

2016-05-02 03.29.10 2.jpg

Een perfecte dag om lekker te gaan fitnessen. Toen ik wakker deed ik gelijk mijn fitness outfit aan. Ik heb ongeveer 40 minuten cardio gedaan en 20 minuten kracht training.

2016-05-02 03.29.09 2.jpg

Toen ik thuis kwam ben ik gelijk aan de slag gegaan met een collage voor mijn intake gesprek voor de opleiding mediaredactie. Ik moet in totaal 3 opdrachten doen en dit is de eerste opdracht. De collage gaat over wie ik ben, mijn hobby’s en waarom ik de opleiding wil gaan doen.

2016-05-02 03.32.28 2.jpg

2016-05-02 03.29.06 2.jpg

Na het werken aan mijn collage ben ik met een drankje lekker een middagje in de zon gaan zitten. (We moeten toch even profiteren van de eerste zonnestraaltjes;))

2016-05-02 04.36.38 1.jpg

DSC_1182

Onze kater Ollie genoot ook van het mooie weer vandaag 😉

DSC_1154

Dit was mijn outfit die ik vandaag aan had:

2016-05-02 03.56.57 1.jpg

2016-05-02 03.56.58 1.jpg

2016-05-02 03.35.05 2.jpg

We aten een heerlijke ovenschotel met macaroni gemaakt door mijn zusje :

Processed with VSCO with hb2 preset

Dit was mijn dagje alweer. Het was een relaxed dagje waarbij ik creatief bezig ben geweest en foto’s heb gemaakt. Ik heb gezien dat het de rest van de week ook zo mooi weer word, heerlijk! Gaan jullie nog wat leuks doen in de vakantie? 🙂

 

naam

 

21 thoughts on “Plog (Photolog)

Geef een reactie

