zomer trends 2016

large4

Hey volgers,

Vandaag ga ik het hebben over de trends op het gebied van fashion deze zomer. Ik houd heel erg van alles wat met style te maken heeft en ik vind het erg leuk om kleuren met elkaar te combineren.

Wat kleur betreft zie je deze zomer veel roze, wit, beige, lichtblauw, donkerblauw en grijs. Je ziet veel off shoulder shirtjes, waarbij je je schouders bloot kunt dragen. Ik vind dit zelf een hele leuke trend, omdat het er heel zomers uitziet.

Korte off-the-shouldertop:

H&M (9.99)           should off.png

Je kunt hem hier kopen

Wat we ook heel veel zien deze lente/zomer zijn rechte jacks. We zagen het afgelopen jaar al veel bomberjacks & oversized jacks voorbij komen, maar dit jaar gaan we veel rechte jacks zien met niet gedetailleerde vormen. Ik vind dit een hele gave trend, omdat het je een hele stoere uitstraling geeft. Zelf vind ik het heel leuk staan om een stoer jack te combineren met een schattig jurkje of rokje.

Oversized denim jack:

Bershka (27,99)       1097503428_2_4_3.jpg

 Je kunt hem hier kopen

Blauw- witte strepen komen dit jaar ook weer in, hier ben ik ontzettend blij om. Ik vind de combinatie van blauw met witte strepen heel erg tof. Het ziet er een beetje matroos-achtig uit en daardoor doet het me heel erg denken aan de zomer en aan het strand. Deze maxi-dress is bijvoorbeeld heel erg leuk te combineren met het denim jack, omdat je dan schattig en stoer met elkaar combineert. 😉

Maxi- dress:

Bershka (15,99)       0408256712_2_4_3.jpg

Je kunt hem hier kopen

De gatenbroek blijft deze lente/zomer ook zeker niet uit de mode. Je ziet het al heel veel voorbij komen in tijdschriften en op websites. De gatenbroek is al een paar jaar veel te zien en ik heb er ook zeker wel een aantal in de kast liggen.

Gaten jeans:

Bershka (39,99)     0197969400_2_4_3

Je kunt hem hier kopen

Wat we ook nog steeds veel zien deze zomer dat zijn de piloten brillen. We zagen ze in voorgaande jaren ook al heel veel. Ik vind dit persoonlijk de leukste soort zonnebrillen, omdat ze heel goed bij mijn gezicht passen en ze maken een zomerse outfit helemaal af. 🙂

Costes (12,95)        ronde-zonnebril--293506-brown_psfront1-cos.jpg

Je kunt hem hier kopen

Dit waren een paar mode trends van 2016 die mij waren opgevallen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat jullie er inspiratie uit kunnen halen. 😉

 

naam.jpg

 

 

 

 

17 thoughts on “zomer trends 2016

Geef een reactie

