Wie ben ik?

Hallo iedereen,

Vandaag mijn allereerste post! Het lijkt me leuk om me even voor te stellen. Ik ben Naomi Pater. Ik ben 17 jaar oud. Mijn favoriete bezigheden zijn onder andere: foto’s maken, filmpjes maken, muziek maken. Ik deel graag foto’s via instagram met mijn volgers, dit is dan ook een dagelijkse bezigheid van mij. Ik ga bloggen over beauty, fashion, lifestyle, food, photography. Ik ben dit blog begonnen, omdat schrijven en foto’s maken een grote hobby van mij is. Ik hoop dat jullie inspiratie uit mijn blog kunnen halen. 🙂

naam

2016-04-14 10.47.40 1.jpg

Vragen of suggesties?

Email: Naoompjepater@gmail.com

Social media:

Instagram: Naomiipater

Facebook: Naomi Pater

 

7 thoughts on “Wie ben ik?

Geef een reactie

